جشن هفته وحدت و دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در كابل
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا در این مراسم كه با حضور 'ناصر جهانشاهی' رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران، علما، ‌طلاب و دانشجویان برگزار شد، خانم اكبری مسئول شورای زنان كابل با تبریك فرا رسیدن ایام ولادت با سعادت رسول اكرم محمد مصطفی(ص) و سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ایران پیشرفتهای جمهوری اسلامی را مایه افتخار و اقتدار همه مسلمانان جهان دانست.

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم یكی از بزرگترین دستاوردهای مهم و اساسی انقلاب اسلامی را ظهور هفته وحدت دانست و گفت: همه مسلمانان جهان به بركت این انقلاب اسلامی توانستند به عزت و اقتدار اصلی خود برگردند و اینك ما شاهد ادامه راه انقلاب اسلامی در كشورهای اسلامی هستیم.

جهانشاهی شكست هیمنه ابرقدرتها، فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و سرنگونی سلطه گران در كشورهای اسلامی را از جمله نمونه هایی از قدرت مسلمین ارزیابی كرد و گفت ما باید قدر اسلام، دین و پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را بدانیم.

گروه سرود جوانان افغانستان نیز در این مراسم سرودی با عنوان رسول الله و انقلاب آسمانی را اجرا كه بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

آساق/1501





:: برچسب‌ها: شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: